Vragen? Vind hier je antwoord op veel gestelde vragen!
Je winkelwagentje vol spullen om je kado leuk in te pakken en dan kan het voorkomen dat er toch iets niet duidelijk is. Daarom hebben we de meest gestelde vragen hieronder nog even voor je op een rijtje gezet.
Heb je ook na het doorlezen van onze veel gestelde vragen toch nog een vraag of opmerking. Neem gerust contact op en we zullen proberen je al je vragen binnen 24 uur te beantwoorden.
HOE SNEL VERZENDEN JULLIE MIJN PAKKETJE ?
Als je besteld voor 15.00 uur verzenden we vaak dezelfde dag nog, danwel zeker de eerstvolgende werkdag! Uiteraard sturen we na verzending altijd automatischde Track & Trace code toe zodat je jouw pakketje kunt volgen.*
Wij kunnen helaas geen invloed meer uitoefenen op de levertijd vanaf het moment dat je pakketje uit handen is gegeven aan DHL of POSTNL
*Let op : Dit is alleen van toepassing op een brievenbusdoosje of pakket. Bij verzending via een enveloppe zal er geen track en trace verzonden worden.
HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN BINNEN NEDERLAND?
De een heeft een voorkeur voor PostNL terwijl iemand anders liever het pakketje laat bezorgen door DHL. Om het zo makkelijk mogelijk te maken, kun je bij ons zelf kiezen voor welke vervoerder je kiest.
- Enveloppe post : Naar gewicht. Dit is zonder track en trace en vanaf €1,00*
- Brievenbusdoos DHL: € 4,20 Dit is inclusief track en trace code.
- Brievenbusdoos POSTNL: € 4,25 Dit is inclusief track en trace code.
- Pakketpost DHL : € 6,45 inclusief track en trace code.
- Pakketpost POSTNL: € 6,95 inclusief track en trace code.
* Enveloppe post zoals (mini) kaartjes of bijvoorbeeld (sluit)stickers betaal je naar gewicht. ( *Let op: Bij verzending via een enveloppe wordt er geen track en trace verzonden)
* Inpakpapier en vloeipapier willen we uit principe niet vouwen dus deze wordt standaard verzonden in een brievenbusdoos – met een max van 8 rollen per doos.
* Alles wat niet past qua lengte of waarvan het gewicht hoger is dan toegestaan voor een brievenbusdoos wordt verstuurd als pakketpost.
Soms komt het voor dat de verzendkosten lager uitvallen, omdat iets bijvoorbeeld toch in een brievenbusdoosje past. Wij storten dit teveel betaalde bedrag dan uiteraard netjes aan je terug. Andersom kan het ook voorkomen, dat het onverhoopt toch niet in een brievenbus doosje past. Dit verschil qua kosten is dan voor onze rekening !
De verzendkosten nemen wij ook voor onze rekening bij een bestelling boven de € 35.00
HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN NAAR BELGIE? ?
De verzendkosten naar België bedragen €13.00. Dit is de prijs voor een standaard pakket inclusief track en trace.
Wij hanteren hiervoor de tarieven van DHL.
De verzenkosten nemen wij voor onze rekening bij een bestelling boven de € 75.
KAN IK MIJN BESTELLING OPHALEN?
Ophalen in Zwolle mag natuurlijk ook. Dit gaat altijd in overleg en op afspraak en pas na betaling van je bestelling.
We zijn een webshop en hebben geen fysieke winkel danwel pin automaat. Ter plaatse winkelen is dus niet mogelijk. Kies bij verzending dan voor de optie : ophalen op afspraak en wij nemen z.s.m. contact met je op met de vraag wanneer je de bestelling wilt komen ophalen.
Ophalen is vaak gewoon dezelfde dag nog mogelijk!
HOE KAN IK BETALEN?
Na plaatsing van je bestelling krijg je direct per e-mail een factuur van ons toegestuurd. In deze mail staan betaalinstructies hoe je eenvoudig zelf het bedrag aan ons kunt overmaken. Daarnaast kun je kiezen voor PayPal als betaaloptie.
Bij ons kun je (nog) niet betalen via Ideal. Dit omdat de bank hiervoor transactie kosten in rekening brengt die wij dan weer moeten doorberekenen. We willen de prijzen echter zo laag mogelijk houden, vandaar de keuze dit voorlopig nog niet aan te bieden.
Zodra de betaling binnen is en door ons is verwerkt gaan we direct met je bestelling aan de slag. Een bestelling wordt pas verzonden, of is pas op te halen, na ontvangst van betaling welke binnen 24uur voldaan dient zijn. Indien dit niet het geval is, wordt aangenomen dat de bestelling vervalt en wordt de bestelling zonder tegenbericht automatisch geannuleerd. Dit mede omdat wij werken met een snel wisselend assortiment en zo onze voorraden actueel kunnen houden.
Heb je de factuur niet ontvangen? Check je spamfolder of neem even contact met ons op dan sturen we hem nogmaals toe !
KAN IK OP REKENING BESTELLEN?
Helaas is dit niet mogelijk. Wel bieden we de mogelijkheid tot “vooraf overmaken”. Je ontvangt na je bestelling direct een factuur in je mail. Bestellingen worden verstuurd zodra de betaling ontvangen is.
HELP ! MIJN BESTELLING IS NIET COMPLEET, OF BESCHADIGD !
Heb je jouw bestelling ontvangen en blijkt deze niet te kloppen of beschadigd te zijn? Dit is natuurlijk erg vervelend. Neem in dat geval direct even contact met ons op en dan gaan we samen kijken naar een oplossing!
HELP, IK HEB MIJN PAKKETJE NOG NIET ONTVANGEN
Dat is erg vervelend!. We kunnen helaas geen invloed meer uitoefenen op de levertijd vanaf het moment dat je pakketje uit handen is gegeven aan DHL of PostNL, maar als na vijf werkdagen blijkt dat je pakketje nog steeds niet ontvangen is laat het ons dan direct weten.
Dan starten we een onderzoek bij DHL of PostNL en gaan we aan de hand daarvan samen kijken naar een passende oplossing !
*Let op : Dit is alleen van toepassing op een brievenbusdoosje of pakket. Bij verzending via een enveloppe zal er geen track en trace verzonden worden en kunnen wij geen onderzoek laten starten. Neem wel altijd contact met ons op, want dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing!
MAG IK MIJN BESTELLING RETOUNEREN?
Als je om een andere reden niet tevreden bent over je bestelling kun je het binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden terugsturen.
Let op : Retourneren dient altijd vooraf aangekondigd te worden en in nieuw staat en goed verpakt te worden verstuurd.
Wil je iets retourneren ? Stuur een e-mail naar ons met onderstaande gegevens:
– Je naam :
– Je adresgegevens :
– Ordernummer :
– Bankrekeningnummer :
– Reden retour (niet verplicht) :
Binnen 48 uur ontvang je een bevestigingsmail met daarin ons retour adres. Pas na correcte en onbeschadigde ontvangst van het geretourneerde artikel zullen we het verschuldigde bedrag terugstorten.
We storten het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel minus verzendkosten binnen 14 dagen terug. Stuur je de volledige bestelling retour dan betalen we ook de verzendkosten terug behorende bij de geplaatste bestelling.
De kosten voor de retourzending zijn altijd voor rekening van jou als koper.
Let op : Een aantal artikelen zijn uitgezonderd van het retourrecht, tenzij ze – aantoonbaar- beschadigd ontvangen zijn bij levering. Het betreft de volgende artikelen :
– Custom en/of op maat gemaakte bestellingen
– Digitale downloads
WAAROM ZIT MIJN BESTELLING IN EEN “GEBRUIKTE” DOOS?
Vaak worden kartonnen doosjes maar 1x gebruikt. We verzenden heel veel pakketjes per week en hebben daarom besloten om onze dozen zoveel mogelijk te hergebruiken om het milieu te sparen.
Dit is ook waarom je (haast) geen plastic zakjes en minimaal plakband aantreft op je bestellingen.
EEN SETJE VAN INSTAGRAM STAAT NIET OP DE WEBSITE?
Heb je een setje gezien via Instagram en wil je deze mee bestellen bij je huidige bestelling? Plaats dan je bestelling, zet bij opmerkingen even om welk setje het gaat en wacht dan nog even met betalen.
We passen dan handmatig de factuur aan en sturen de gecorrigeerde factuur direct naar je toe. Het bestelde setje sturen we dan, na ontvangst van de betaling, mee met je andere bestelling.
KAN IK OOK GROTERE AANTALLEN BESTELLEN?
Ja, dat kan!
Neem met je wensen en vragen hiervoor contact met ons op m.b.t. de mogelijkheden!
DE OFFICIELE ALGEMENE VOORWAARDEN? WAAR VIND IK DIE ?
Ook ik ben verplicht je ook de officiële voorwaarden aan te bieden. Dus houd jij van de “officiële regeltjes en droge tekst.. pak dan een kop koffie en lees het gerust hier door!.
Heb je toch nog vragen naar aanleiding van onze algemene voorwaarden? Neem dan contact met ons op. Hopelijk weet je daarna voldoende en houd het je niet tegen om jullie leuke lieve bestellingen en reacties te blijven plaatsen, want die stel ik altijd zeer op prijs !.
ZOEKEN JULLIE EEN “BRAND REPRESENTATIVE OP BIJV INSTAGRAM?”
Dit is een vraag die we heel veel krijgen.
In principe staan we daar open voor mits je meer dan 500 volgers hebt en je manier van posten, foto’s maken etc past bij Inpakkenisleuk.
Daarnaast is het een harde eis dat je alleen kiest voor Inpakken is leuk als Brand Representative en niet promoot voor andere meerdere merken/ inpak webshops! Mail ons gerust met je vragen via ons contactformulier wat we voor elkaar kunnen betekenen !
*momenteel zijn we volledig voorzien !
WILLEN JULLIE ONS SPONSOREN DMV GRATIS PRODUCTEN EN/OF GOODIEBAGS?
Deze vraag krijgen we zeer regelmatig.
Ben jij van mening dat jouw sponsor actie echt aansluit bij de doelgroep van inpakkenisleuk, neem dan gerust contact op met jouw wensen en tegenprestatie. Verzoeken voor het verzorgen van (gratis) goodiebags zullen wij niet honoreren.
Wij sponsoren op dit moment al enkele goede doelen die ons nauw aan het hart gaan zoals enkele lokale initiatieven. Daarom hebben wij besloten momenteel geen andere sponsoring verzoeken meer te accepteren.
WAAR KAN IK JULLIE NOG MEER VINDEN?
Naast instagram en facebook vind je ons ook bij Kipsistore in Heerenveen.