Contact
Soms kan het voorkomen dat er toch iets niet duidelijk is. Daarom hebben we de meest gestelde vragen hieronder nog even voor je op een rijtje gezet.
Heb je ook na het doorlezen van onze veel gestelde vragen toch nog een vraag of opmerking? Aarzel dan niet en neem gerust contact op via ons contactformulier en we zullen proberen je al je vragen binnen 24 uur te beantwoorden..
Veel gestelde vragen
Als je besteld voor 13.00 uur verzenden we vaak dezelfde (werk) dag nog, dan wel zeker de eerstvolgende werkdag! Uiteraard sturen we na verzending altijd automatisch de verzend bevestiging toe zodat je jouw pakketje kunt volgen.*
Je pakket wordt verzonden met DHL. Normaal gesproken duurt dat 1-2 werkdagen. Je wordt via de mail op de hoogte gehouden van de status.
Houd in de drukke periodes, zoals rond de feestdagen, rekening met een langere verwerkingstijd en levertijd. Bestel daarom op tijd !
Let op: Wij kunnen helaas geen invloed meer uitoefenen op de levertijd vanaf het moment dat je pakketje uit handen is gegeven aan DHL.
Verzendkosten binnen Nederland.
– Brievenbusdoos DHL: € 4,20 Dit is inclusief track en trace code.
– Pakketpost DHL : € 6,45 inclusief track en trace code
Als je een bestelling plaatst boven de € 49.00 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening!
Verzendkosten naar België.
De verzendkosten naar België bedragen €13.00. Dit is de prijs voor een standaard pakket inclusief track en trace. Als je een bestelling plaatst boven de € 75.00 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening
Soms komt het voor dat de verzendkosten lager uitvallen, omdat iets bijvoorbeeld toch in een brievenbusdoosje past. Wij storten dit teveel betaalde bedrag dan uiteraard netjes aan je terug. Andersom kan het ook voorkomen, dat het onverhoopt toch niet in een brievenbus doosje past. Dit verschil qua kosten is dan voor onze rekening !
Ophalen in Zwolle mag natuurlijk ook. Dit gaat altijd in overleg en op afspraak en pas na betaling van je bestelling. We zijn een webshop en hebben geen fysieke winkel. Ter plaatse winkelen is dus niet mogelijk en er is geen pin automaat aanwezig.
Wil je jouw pakket komen ophalen? Kies bij verzending dan voor de optie : ophalen op afspraak en wij nemen z.s.m. contact met je op met de vraag wanneer je de bestelling wilt komen ophalen. Ophalen is vaak al dezelfde dag mogelijk!
Bij ons kun je op verschillende manieren betalen.
- Ideal
- Paypal
- Zelf vooraf overmaken
Kies je ervoor om de bestelling vooraf over te maken, vermeld dan bij het overmaken altijd het factuurnummer. Deze vind je in de bestelbevestiging. Zo kunnen wij, na ontvangst van de betaling, de bestelling zo snel mogelijk traceren en klaar maken voor verzending.
Onze bankgegevens zijn:
IBAN : NL16 KNAB 0776485199 t.n.v. StudioLeuk te Zwolle*
(*Inpakkenisleuk.nl is onderdeel van StudioLeuk)
Als eerste willen we je vragen je spam te checken. Mocht het daar niet terecht zijn gekomen, neem dan even contact op via ons contact formulier aan de rechterkant, dan sturen je dan uiteraard alsnog de bevestiging toe.
Dit is natuurlijk erg vervelend!
Neem in dat geval direct even contact met ons op via het contact formulier rechts en dan gaan we samen kijken naar een oplossing!
* Let op : Als je kiest voor de optie “Op de afgesproken plek” via DHL dan ben je, vanaf moment dat de bezorger het pakket op de door jouw gekozen plek heeft achtergelaten zelf verantwoordelijk voor het pakket. Dit betekent dat je vanaf dan zelf het risico voor eventuele beschadiging en/of diefstal draagt. Wij adviseren om i.p.v. daarvan te kiezen voor een servicepunt. Hier kan het dan binnen 7 dagen afgehaald worden. Mocht het pakket niet opgehaald worden wordt het na deze 7 dagen naar ons retour gestuurd. Wij zullen dan de artikelen dan crediteren, minus de gemaakte verzendkosten.
Bij ons is het altijd mogelijk je aankoop zonder opgave van reden te retourneren m.u.v. op maat gemaakte artikelen zoals gepersonaliseerde sluitstickers.
Als je gebruik wenst te maken van je herroepingsrecht dien je dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dit kun je eenvoudig doen door het contact formulier in te vullen. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met je op met het retour adres.
Daarna heb je nogmaals veertien dagen om het artikel retour te sturen. We ontvangen het artikel uiteraard graag in de staat terug als waarin jij het hebt ontvangen. Daarmee bedoelen we compleet, heel en ongebruikt, en indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele verpakking.
Je dient te kunnen bewijzen dat het artikel is teruggestuurd en vragen je daarom ook om het verzendbewijs goed te bewaren, zodat je deze kunt overleggen indien nodig. Zodra je aankoop bij ons is gearriveerd zullen wij, controleren en binnen 7 dagen het verschuldigde bedrag aan je terugbetalen.
Stuur je een deel van je bestelling terug dan worden de reeds betaalde verzendkosten niet vergoed. Stuur je de volledige aankoop terug dan zullen wij ook de eventueel reeds betaalde verzendkosten aan je terugbetalen
Let op : De kosten voor het retourneren van het pakket aan ons, zijn voor jouw rekening!
We proberen altijd binnen 24 uur te reageren, maar soms lukt dit niet door drukte of een andere reden. Heb je echter na 3 werkdagen nog geen reactie ontvangen, neem dan zeker nogmaals contact met ons op via ons contact formulier.
LET OP : Het email adres info(AT)inpakkenisleuk.nl is NIET meer in gebruik! Gebruik alleen ons contact formulier
TOCH NOG EEN VRAAG? MAIL ONS GERUST
